МЕНЮ

Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в браузере должен быть включен Javascript.

.

Время работы: понедельник - четверг 9.00-18.00, пятница 9.00-15.30

.

ГОСУДАРСТВЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «ИЗДАТЕЛЬСТВО «АДУКАЦЫЯ I ВЫХАВАННЕ»

.

.
МЕНЮ

Роднае слова

Image

ЧЫТАЙЦЕ Ў №10 ЧАСОПІСА «РОДНАЕ СЛОВА»:

Шапран Наталля. Феномен даследчыцкай зацікаўленасці ды чытацкага шанавання: Да 95-годдзя з дня нараджэння Уладзіміра Караткевіча (3)

Літаратура і час

Навасельцава Ганна. Аксіялагічны патэнцыял дэтэктыўнага рамана Уладзіміра Караткевіча (4)

Бароўка Ванда. Феномен мастацкага эксперымента: “Чорны замак Альшанскі” Уладзіміра Караткевіча (8)

Кузьміч Наталля. Паэтыка і ідыястыль Уладзіміра Караткевіча: дыялектыка камунікатыўна-функцыянальнага ўзаемадзеяння (12)

Бараноўскі Алесь. Аўтарская прысутнасць у паэзіі Уладзіміра Караткевіча і голас сучаснасці: На матэрыяле зборніка “Быў. Ёсць. Буду” (14)

Смолка Вікторыя. “Песняй парушаеш ты спакой”: Народная песенная інтанацыя ў лірыцы Уладзіміра Караткевіча (19)

Ганчарова-Цынкевіч Таццяна. Вобразна-фальклорны струмень паэзіі Уладзіміра Караткевіча (23)

Жаўняровіч Пятро. Элементы раблезіянскага стылю ў творчасці Уладзіміра Караткевіча (25)

Шматкова Ірына. На службе “рыцару сумлення і свабоды”: Анатоль Верабей – слынны караткевічазнаўца (28)

Мовы рысы непаўторныя

Чуханава Анжэла, Балуш Таццяна. Вербалізацыя канцэпту “Беларусь” у прозе Уладзіміра Караткевіча: На матэрыяле нарыса “Зямля пад белымі крыламі” (30)

Яўдошына Ларыса. Верш “Беларуская песня” Уладзіміра Караткевіча: філалагічная інтэрпрэтацыя (35)

Бубновіч Іна. Моўныя і мастацкія адметнасці аповесці “Ладдзя Роспачы” Уладзіміра Караткевіча (39)

Міхалевіч Алена. Сінтаксічныя асаблівасці аповесці “Лісце каштанаў” Уладзіміра Караткевіча (43)

Старычонак Васіль. Тыпы паўтораў у паэтычным дыскурсе Уладзіміра Караткевіча (48)

Іваноў Яўген. Крылатыя выразы і афарызмы ў мове твораў Уладзіміра Караткевіча: Да праблемы вывучэння і лексікаграфічнага апісання (52)

Методыка і вопыт

Мартынкевіч Святлана. Дыдактычны і выхаваўчы патэнцыял твораў Уладзіміра Караткевіча ў методыцы навучання беларускай мове (57)

Старасценка Таццяна. Лінгвастылістычны аналіз на прыкладзе тэмы шчасця ў паэзіі Уладзіміра Каратке­віча (60)

Несцер Святлана. Лічэбнік: Урок беларускай мовы на матэрыяле твораў Уладзіміра Караткевіча (Х клас) (62)

Есіс Яўген, Серада Таццяна. Вучэбны праект: ад ідэі да фарміравання функцыянальнай адукаванасці на ўроках літаратуры: Майстар-клас (64)

Есіс Яўген. Вывучэнне нарыса “Зямля пад белымі крыламі” Уладзіміра Караткевіча: Сістэма ўрокаў беларускай літаратуры (VII клас) (66)

Валынец Кацярына. “Там, дзе пачынаецца легенда”: як класіка гучыць у эпоху нейрасетак (70)

Караткевіч Ірына, Караткевіч Вячаслаў. Сітуацыйныя задачы на ўроках літаратуры як інструмент фарміравання функцыянальнай адукаванасці: Вывучэнне аповесці “Дзікае паляванне караля Стаха” Уладзіміра Караткевіча (72)

Сякацкая Любоў. Уладзімір Караткевіч. Аповесць “Дзікае паляванне караля Стаха”. Гістарычная аснова твора: Урок беларускай літаратуры (ІХ клас) (75)

Казачэнка Ірына. Вывучэнне рамана “Чорны замак Альшанскі” Уладзіміра Караткевіча з выкарыстаннем матэрыялаў аўтарскага вэб-рэсурсу: Сістэма ўрокаў беларускай літаратуры (ХІ клас) (77)

Нацыянальная і сусветная культура

Трафімчык Настасся. Ён быў. Ён ёсць. Ён будзе!: Уладзімір Караткевіч у творах са збору Нацыянальнага мастацкага музея Рэспублікі Беларусь (79)

Шапран Сяргей. Рыцар “праўкраснага ўмельства”: Уладзімір Караткевіч у жанры шаржу і аўташаржу (83)

Барткова Марыля. “Там я зразумеў: ён жывы…”: Уладзімір Караткевіч і Янка Купала (87)

Саянкова-Мяльніцкая Людміла. Уладзімір Караткевіч і беларускае кіно: пра свабоду, годнасць, справядлівасць, каханне (90)

Шкор Лідзія. “Дзікае паляванне караля Стаха” Уладзіміра Караткевіча: мастацкае асэнсаванне і ўвасабленне вобраза Homo agens (Чалавека дзейнага) (93)

Крыжаванка. Мышкавец І. “Зямля пад белымі крыламі” (96).

Да ўвагі чытачоў (56).

Віртуальны дадатак да раздзела “Методыка І вопыт”

Зубко Аліна. Дзеепрыметнік як асобая форма дзеяслова: агульнае значэнне, марфалагічныя прыметы, сінтаксічная роля: Урок беларускай мовы на матэрыяле твораў Уладзіміра Караткевіча (VII клас)

Караткевіч Ірына. Комплекс заданняў па беларускай мове на матэрыяле мастацкіх тэкстаў Уладзіміра Караткевіча

Забродская Вольга. “Дарога, якую прайшоў”: Віктарына да 95-годдзя з дня нараджэння Уладзіміра Караткевіча (ІХ–ХІ класы)

Палаўко Вольга. Жыццё і творчасць Уладзіміра Караткевіча: Інтэлектуальная гульня

Альшэўская Галіна. “За трыма замкамі”: Музейна-літаратурны квэст па творчасці Уладзіміра Караткевіча

Лойша Таццяна. “Галоўнай была свабода”: Інтэлектуальныя гульні па апавяданнях “Лебядзіны скіт” і “Паром на бурнай рацэ” Уладзіміра Караткевіча

Троцкая Таццяна. Дыдактычны матэрыял па рамане “Чорны замак Альшанскі” Уладзіміра Карат­ке­віча

Государственное предприятие «Издательство «Адукацыя і выхаванне»

220070, г.Минск,
ул. Буденного, 21

Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в браузере должен быть включен Javascript.

Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в браузере должен быть включен Javascript.

(8017) 257 91 49

Личный кабинет

Личный кабинет на pshop.by


Издательство в социальных сетях:

           

We use cookies
Для того, чтобы мы могли качественно предоставить Вам услуги, мы используем cookies, которые сохраняются на Вашем компьютере. Нажимая ПРИНЯТЬ, Вы подтверждаете то, что Вы проинформированы об использовании cookies на нашем сайте.